torsdag 18 december 2008

Inte långt kvar nu...

Ja jag vet att jag har vart dålig på att skriva inlägg. Jag skyller på kaos i lägenheten, mkt jobb och att jag är lat just nu.

I morse käkade vi tomtegröt med kanel och socker på. MUMS, min favorit på julbordet :D
Sen traskade jag till USM (JAG ÄLSKAR DEN NYA LÄGENHET, som ni redan vet ;) Det går så snabbt och man sparar såå mkt tid.
Körde ett pt-pass och sen blev det lunch på stan som vanligt. Färskost tallrik på rost såklart! Det tackar vi för :)

Jobbade en sväng i repan på USM och gick därefter vidare och jobbade som PA.

Ligger i sängen och räknar ner. Inte lååångt kvar nu. 20.58 går tåget. Wiiiiii
imorgon bitti är jag i Karlskoga. Shoooho

Kommer sakna mig Penny plutt men jag hoppas hon klarar sig utan mig ett tag ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, kanske hinner skaffa en ny sambo medans du är borta ;D

Penny sa...

Näää, va elakt. Kommer sakna dig super mycket!

MIN GODING

MIN GODING