söndag 14 december 2008

Haga

Ber om ursäkt för dålig uppdatering i bloggen i helgen. Det har vart kaos hela helgen!

I fredags var det idol-final, pepparkakor, julmust & packa ner grejor i flytt kartonger. Lördagen startades med gröt och sen tog vi bussen ner till stan för att gå på systemet och inhandla alkohol. En månad efter min 20-års dag går jag på systemet för första gången, shoho! Tog bussen hem för att fortsätta att packa o packa. Hoppade in i duschen och tog åter igen bussen ner till stan för att träffa USM:arna och äta julfika. Ett julbord med fika och det fanns tusen onyttiga sorter att välja mellan. Det kom ett lucia tåg som sjöng julsången och lussade för oss. OHH så bra det var! Alla fick en julklapp och såklart var det en snygg USM tränings tröja. Meee likkeee!

Lördags kvällen bestod av USM-personalfest hemma hos Emma och sedan tog vi taxin vidare mot Invito. Mitt första utebesök här i Umeå och det var helt klart ok. Tog det ganska lugnt eftersom vi skulle upp tidigt söndag morgon.

Söndag morgon startades med och ännu mera nerpackning. Jag har städat en trea på 90 kv, vi har bärt massa lådor hit och dit och försökt packa upp allt i den nya lyan. Det är saker över allt och kaos igen! Jag är helt slut.

Jag har fyllt kroppen med massor av godis och det enda som håller mig vaken nu är sockerkicken. Haha

Ligger i min nya säng :D Så skönnnt. Nu blir det bara massa tv och sen sova.

Laddar batterierna inför en ny dag och mer uppackning och städning.

Hoppas allt är bra med er.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING