fredag 19 december 2008

home sweet home

Det blev kallrökt laxmed avokado på stan. MUMMA!
Gick förbi hm och det inhandlades 3 bh:ar & 6 st trosor. Tacktack :)

Har vart i väg till mitt gamla gyyyyyym. Har vart super trött hela dagen efter tågresan och mått illa men jag var tvuuuuungen att känna lite på vikterna :D Sååå skönt det var.

Helt underbart att komma tillbaka och kunna visa sig både på stan och gymmet och faktiskt känna igen och kunna prata med människor. För i Karlskoga kan dom striiiiiii och det gillar vi!
Sööööver sooom en sägger. Diiiialekten jaaaaaa. Haha

Har precis kommit ur duschen, ikväll är det middag hos familjen Olsson. Jag har beställt gulasch soppa ochny bakat bröd. Jag älskar mammas soppa!

Har känt mig lite halv kass i magen i några dagar så det fick bli lite proviva och nu sitter jag med en stor stark öl. Det ska ju vara bra för magen meed öeeelll :D

Hoppas jag hinner med och umgås med alla nuuu. Har saknat er som tusan!!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING