måndag 8 december 2008

FETTMÄTNING


Sådär då var det över. Idag har jag stått på en sån här våg och mätt fett procenten i kroppen. Är väl ganska nöjd över resultatet men allt kan alltid bli bättre.

Fick en del råd och tips som väckte några funderingar. Efter jul har jag nya mål och nya upplägg i kost & träning. Ska bli spännande och se vad som kan hända.

Flyttar på måndag så det börjar bli dags att packa och städa. Ska bli så skönt!

Jobb 16.30-19.45 Innan dess blir det vila och även vilodag från träningen. Har en grym träningsvärk i benen :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej :) ser att du är utbildad hälsocoach.
Vad för utbildning gick du? Och vart?
Hur lång var den?
Är själv väldigt intresserad av kost och näringslära. Vill utbilda mig inom det men vet inte riktigt vad ännu. :)
Med vänliga hälsningar Sandra

MIN GODING

MIN GODING