måndag 15 december 2008

6 minuter

OOJOJJ vad jag sov som ett litet barn i natt. En helt ny dubbelsäng packade vi upp igår och nattens sömn har vart helt otroligt. Det resulterade i att jag låg och snoozade en HEL halvtimme i morse. Det är inte likt mig! Jag ville verkligen inte gå upp och kunde ha legat kvar hela dagen.

Tog mig i alla fall ur sängen och upp bland allt bråte och kaoset försökte vi göra frukost och letade rätt på kaffe kokaren. Frukosten fick vi äta på golvet framför den lilla tvn som även den står på golvet :D Ni skulle vara här nu coh hjälpa oss att packa upp ;)

Promenerade till gymmet och att ta sig dit med benen tog SEX minuter. HELT UNDERBART! Jag älskar den nya lägenheten. 6 minuter till gymmet. GULT VÄRT! Tog även tid hur lång tid det tog att promenera till jobbet, ca 15 minuter. Halleluja :D

På torsdag går tåget mot Karlskoga och det ska bli helt underbart att träffa alla och vara ledig någon vecka.

Innan dess blir det full rulle med lägenheten, pt-pass, jobb och fixa hit och dit.

1 kommentar:

Anli sa...

HAHA sen får du räkna hur många minuter det tar till mig, 3 typ :P hihi.. Hörrö kom gärna förbi på onsdagkväll om ni inte kan komma på torsdag så bju jag på lite födelsedags fika :)

MIN GODING

MIN GODING