tisdag 16 december 2008

Det närmar sig


Julklappen från USM - supergo tröja. (Bild lånad från Anneli ;)

Jag älskar min nya säng! Var lika svårt att ta sig upp i morse också. Sova sova sova :)

Har coachat som vanligt på morgonen och plockat runt i lägenheten. Jobbade 14.45-19.45 och sitter nu framför datorn.

Kvällens tv tips
TV3 21.00 Titanic
KANAL 5 21.00 Bodyguard

Vilken väljer man?!

I morgon är jag NÄSTAN helt ledig, ska coacha då förstås på morgonen sen är jag ledig resten av dagen. Funderar att boka in mig på ett body pump pass. Det har blivit allt för dåligt med träning de sista dagarna och jag vill känna känslan igen efter träningspassen, det finns inget bättre än att o vara nytränad.

Är peppad att påbörja en ny diet och nya träningsrutiner efter januari.

Torsdagen närmar sig och jag är super laddad att komma hem. Ska träna en hel del med min käre bror som har kommit igång på gymmet och har äntligen förstått hur kul det är med träning. Jag ska gymma i davids-maskinerna och spendera flera timmar på gymmet och ta igen allt skvaller, jag ska på statt hotellet och dansa på dansgolvet, gå på stan, fika på Cafe Paris, äta kebabpizza, ligga hemma i soffan och kolla på sex&thecity filmen och MASSOR med mera saker. Jag ska framför allt umgås med dom jag tycker mest om hemma i Karlskoga.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING