söndag 7 december 2008

Body Pump 68


Japp! Idag har jag vart på IKSU & utbildning i body pump 68 :) Ojoj, vilken kick och energi man får när man kör nya releasen tillsammans med alla andra instruktörer. Alla skriker och peppar och kör verkligen järnet. Super kul! Jag är helt slut och mör i kroppen, underbar känsla.

Har jobbat 15-20 och njuter nu av hemma kvällen i soffan.

I morgon smäller det! Kl 11.00 åker jag till IKSU och gör min fettmätning. Ska bli grymt spännande att genomföra detta och se hur det går till. I morgon får jag mitt besked och då får vi se vad mitt slit har gett. Om det har gett något över huvud taget :P Jag har ett mål som jag vill nå och jag hoppas på det bästa. Det återstår och ser i morgon.

5 dagar kvar sen ska jag njuta av julmust och pepparkakor :D

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING