onsdag 10 december 2008

Hård dag



Idag har jag spenderat den mesta tiden på USM (gymmet). Sandra var med på vattenträningen så jag fastnade kvar där en stund efteråt och snackade massa dynga :)
Tog cykeln vidare till USM för att lämna listan osv och fastnade såklart där också, där samtalsämnet blev personalfesten som är på lördag. SHOHO! Kom inte iväg med bussen förens 22.00 så det blev en lång dag idag.

Har precis ätit gröt, protein & nötter. Tagit en skön och lång dusch och nu sitter jag och funderar på om jag seriöst ska börja packa ner lägenheten. Jag borde! för jag kan inte förstå hur detta ska gå. Vi ska vara ute ur lägenheten innan måndag och jag jobbar och är upptagen egentligen ända fram till nästa onsdag. HUR SKA JAG HINNA?! Jaja, på något sätt löser det sig, det gör det alltid.

Ska bli så SKÖNT att få 2 veckors ledighet. Det behöver jag nu och det är jag värd varenda dag, sekund och minut. Vila vila vila.

I morgon bär det av IKEA HERE WE COME!!!!!!!!!! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det bara jag som undrar...
Du tog cykeln till USM och bussen hem. Känns som om du glömde något, typ cykeln. :P Detta krävs en förklaring!!

MIN GODING

MIN GODING