torsdag 11 december 2008

IKEA

IKEA SUNDSVALL!

09.00 tog vi Jenny, Lindha & jag räserbilen mot Sundsvall. Ju längre vi kom ju mer snö blev det, ´hej mitt vinterland, nu är jag här´ Jag ÄLSKAR snön. Efter ett kort stop kom vi äntligen fram. Vi tog första rundan på övre plan och kikade läget och avslutade rundan med en kopp kaffe. Sen var det dags! Fram med kundvagnen, påsarna och full fart framåt. Galna och shoppingsugna lastade vi vagnen med mer och mer. Tillslut gick det inte att bygga på höjden längre utan det fick bli en till vagn och armarna fick komma till hjälp. Vi struntade ´nästan´ i pris och kostnad och plockade åt oss det vi behövde och ville ha.
Efter 4,5 timma hade vi betalat och lastat in allt i bilen. 4,5 timma! jisses.

Vi fick till och med gå och lämna tillbaka det som inte fick plats i bilen, då snackar vi fullproppad bil ;)

Några tusen lappar fattigare ;(

Håll utkik under morgondagen efter Ikea-bilderna ;)

Har precis kommit hem från dagens resa och känner mig ganska trött så jag ska strax hoppa i säng. Hoppas på att få sova gott i natt. Drömde inatt att jag besökte en läkare som skulle mäta någonting i mina fingrar och bad mig promenera 9 timmar :D haha

Sov gott

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING