måndag 18 augusti 2008

UMEÅ

Hej på er!
I morse steg jag av tåget i regn och rusk. Jenny hämtade upp mig på tågstationen och vi åkte raka vägen hem till Lindha (Jennys syster), där vi fick en god frukost :) Efter detta tog vi bilen ut till Ica Maxi, inhandlade det viktigaste för att överleva. I full fart fortsatte vi färden mot Vindeln, vårat gammla hem där vi pluggade. Vi hämtade våra grejer som har legat på vinden över sommaren, packade bilen fullproppad och åkte tillbaka till Umeå med en baktung bil :) Dock fick vi inte med oss allt, hälften är kvar på vinden ;)
Tillbaka på hemmaplan var det dags för uppackning (?) ;)
Saker hit och dit ;) Saker överallt!!!

Tillslut har vi fått det mesta på plats och det börjar kännas hemtrevligt. Ikväll har vi parkerat i soffan med ett glas vin och en lätt och rolig film. Ögonlocken börjar falla och jag ska fixa iordning mig för sängen. Upp tidigt kl 08.00 i morrn för nya äventyr. Ska försöka lägga upp lite bilder på lägenheten i morrn, ska försöka!

Sov Gott.
/ Fiia

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING