onsdag 13 augusti 2008



Det blev en tur till stan där jag mötte upp sussie inne på Cafe Paris. Ann-Sofie & Nell var där. Nell har blivit så stor och hon är så söt.
Sussie och jag tog en runda på stan och fattig som jag är stod jag emot de lockande kläderna, medans sussie inhandlade en tröja & en klänning.
Efter shoppingrundan blev vi hungriga och beställde in två ceasarsallad på Farbror Melkers. MUMS.

Tog en tur förbi jobbet (jag kan verkligen inte hålla mig borta därifrån)
Jag älskar det jobbet. Vi tog en tur till lekparken, sen hem för att dricka en kopp te. Påvägen till lekparken hittade vi denna filur ;)




Snart ska jag åka till Carro för att umgås & faktiskt sova över :)
Det var tider de... när man sov över hos varandra :)
Det blir lite film och skitsnack ..

/ Fiia

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej.Jag läser din blogg och följer dina sista dagar med stort intresse. Sista dagar... hmm lät drastiskt. Men jag menar självklart dina sista dagar i Karlskoga. Snart är du här... HÄR i Umeå. Lagomt till jag ska åka hem : (
Men jag längtar faktiskt hem, det ska bli skönt att återvända. Synd bara att jag väntade en HEL sommar på dig innan du kom... segpropp. Men jag hoppas jag hinner få träffa dig iallafall nån gång här uppe så jag får krama på dig lite innan min resa går neråt. Och så måste DU visa nya lyan. Medans JAG ska visa dig magen ; )
Ha en bra dag. Puss

MIN GODING

MIN GODING