lördag 30 augusti 2008

Äntligen

Nu funkar det att lägga upp bilder igen.


Miiiina fiina spinningskor.

Igår kväll var vi och käkade på Olearys, mycket gott kan jag säga! Rost och Olearys är mina favorit ställen här uppe och vi besökte båda två igår. För till lunch blev det den varma fetaost mackan.

Idag är det dags för återträff med hälsocoacherna. Ska bli riktigt kul att träffa alla igen, men först ska vi ta en sväng till budo fitness och hälsa på Eva-Linda som är på besök. (Fitnessbrud)

Just nu är jag helt själv här hemma. Jenny & Sofie är på spinning och inhandlar kvällens mat som vi ska ta med oss. Lisa är ute och shoppar barngrejor för fullt. Jag fick stanna hemma och vila och återhämta mig, för i morrn ska jag köra ett pass igen och då vill jag inte vara sjuker.

Ska fixa ordning mig och plocka i lägenheten nu.


Hoppas ni får en bra lördag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej söta. Saknar dig. Puss o Kram
/Mimmi

MIN GODING

MIN GODING