torsdag 21 augusti 2008

Spinning

God kväll!

Idag började jag dagen med grötfrukost och proteindrink, sedan tog jag bussen ner till stan. Mitt uppdrag för dagen var att leda mitt första spinningpass i Ume. Lite små nervös traskade jag till USM för att förbereda mig inför passet. Det var ett lunchpass och gott om folk :) Passet gick faktiskt superbra och jag fick en del kritik som jag tog åt mig direkt. Det var mest småsaker som jag ska tänka på. Jag blev glad av att få kritik, kritik är bra att få ibland. För hur ska man annars kunna utveckla sig själv som instruktör? För visst vill man bara bli bättre och bättre.
USM ville även att jag skulle provköra Body Pumpen, så vi tog snabba beslut och bestämmde att jag ska vara med och köra den i morrn kl 13.00
Det ska bli super kul men det var ett år sedan jag körde pump, så jag kommer få lagom träningsverk. Blir perfekt till mitt andra spinningpass jag ska ha på söndag kväll ;)

Till lunch blev det lax, pasta, broccoli & champinjoner.


Har valt ut några goa låtar som jag ska köra imorgon.


/ Fiia

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING