lördag 23 augusti 2008

Fredag

13.00 Befann jag mig på USM för att köra ett Body Pump pass med Sofia. Det var ca ett år sedan jag körde pump senast och jag skakade nog genom hela passet. Inte för jag var nervös utan för jag är så otränad i body pump just nu. Jag har kört gym hela sommaren och nu helt plötsligt var det för många repetitioner :D
Passet gick i af super bra och jag kan verkligen säga att jag saknar pumpen. Ska bli super kul att få börja leda det igen. Jag brinner verkligen för det!!

Efter en väl behövd dusch kom Jenny och hämtade mig och vi tog bilen till Myrorna. Vi hittade 3 krukor och 4 assietter. Sen fortsatte vi färden mot Plantagen för att köpa två blommor.

Tänkte visa er framsidan av våran lägenhet. Utifrån :)

Här bor vi :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING