måndag 25 augusti 2008

Måndag





Idag har vi spenderat dagen på stan. Vi tog bussen ner och första uppdraget för mig var möte med Sofia på USM. Vi diskuterade lön och avtal. Så från och med nu är jag instruktör på USM wiiiiii! Ska bli superkul!




Jag & Jenny fortsatte färden på stan och tog en lunch på Åhlens, kycklingwook :) Vi strosade vidare och lyxade till med en CaffeLatte eftersom Jenny hade fått lön ;) Jag får vänta två dagar till. hiiih
Sedan följde vi med Lindha & Signe för att välja tapeter och vi hann även med en shoppingrunda på ica maxi. Kylskåpet är påfyllt ;)

Strax ska vi iväg för att träna vattengympa med Anneli, ska bli grymt kul!
Idag har vi äntligen skött kosten ordentligt. Vi har Ätit TVÅ lagade mål + mellanmål (löning). Vi får hoppas att det fortsätter så, mat är viktigt!



Idag har jag pratat med L på telefon, jag saknar henne så mycket!!!

Grattis Sussie & Carro på 20 års dagen.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING