fredag 29 augusti 2008

Helg

Har lite problem med att lägga ut bilder på bloggen. Tyvärr :I

Igår inköptes en ny dammsugare och jag besökte Life butiken ute på Strömpilen. Det kändes bra :) Kvällen avslutades med ett hårt spinningpass och sedan kom Lisa.
I natt vaknade jag av att jag hade svårt att andas. Varje andetag gör ont och jag har en smärta i både rygg och bröst. Vad kan detta vara? Jag hoppas att det går över.
I morse hämtade vi Sofie som kom med tåget. Vi har ätit en god frukost och just nu masserar Sofie Jenny.
Planerna för dagen ser ut som så: En tur till stan, Middag på Olearys ikväll och kanske lite bio :)
Imorgon far vi till Robertsfors för återträff med hälsocoacherna. Det ska bli super skoj!!

1 kommentar:

Anonym sa...

har du tränat ryggen eller skuldrorna nåe`? isånafall kan de vara en nerv el muskel som ligger i kläm..

MIN GODING

MIN GODING