lördag 23 augusti 2008

Träningsverk

Gokväll, jisses vilken träningsverk jag har sen pumpen igår. Tar mig knappt nerför trappen eller framåt. Hehe, men det är så skönt. Då vet man, att man lever :)

Idag har jag börjat göra i ordning massage rummet, så snart ska väl det gå att börja använda.
Efter lunchen tog jag & jenny bussen ner till stan för att kolla läget. Vi spanade in massor med grejor vi vill handla när lönen kommer :)


Vi tog svängen förbi Life butiken där Anneli jobbar och hon gjorde reklam för ett te som innehåller Ginseng, detta ska vara gott och så blir man pigg :)
Till middag blev det kyckling, pasta, broccoli & keso :)

Saknar er i Kga, om jag inte har hört av mig så betyder det inte att jag har glömt er utan att jag har haft fullt upp i veckan ;) Tänker på er...

Dags för film sen blir det sovdags.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING