söndag 24 augusti 2008

50 minuters film

Ikväll har jag kört ett 55 minuters spinning pass på USM, helt underbart! Kan inte beskriva den där otroliga känslan av att vara instruktör. Jag mår så bra och går alltid ut med ett lyckorus efter passet!
Jenny kom och hämtade mig efter passet och vi åkte hem till lägenheten. Efter dusch och mat slängde vi oss i soffan och laddade upp med popcorn. Vi slog på tvn och inväntade filmen som skulle börja kl 21.00 .. Efter en stund började vi fundera på om det verkligen var rätt film vi hade slagit på (?). Vi hade hört lite vad filmen skulle handla om och det stämde inte alls in på vad vi såg. Efter ett tag orkade vi byta kanal och se efter om vi hade fel och det visade sig att vi hade slagit på fel kanal och dessutom kommit in i mitten av filmen (50 minuter hade gått). Efter 50 minuter till så var filmen slut. Så det var våran söndagsfilm :)
Nu har vi bytt kanal (till den rätta), efter en timme.. vi får väl försöka hänga med i den här också ;)
Antingen är vi trötta eller så blir det lite för knasigt med för lite mat i kroppen :)

Godnatt

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING