onsdag 13 augusti 2008

13 aug


Hej på er! Jag har bytt blogg, eller rättare sagt gjort en ny ;)


Som vanligt blir det alltid att jag skriver inlägg när jag äter frulle. För när jag är ledig tar jag mig verkligen tid för att njuta av både frukosten och ledigheten. Jag skulle kunna sitta här flera timmar, äta, läsa tidningen, kika internetsidor, dricka kaffe osv :) Spec när det är dåligt väder;)


Nu är det inte långt kvar, på söndag kväll tar jag tåget som går raka vägen upp till ume. Mitt nya hem. Lapphelvetet som många säger ;) men det är verkligen helt underbart där uppe så jag längtar. Även om jag inte hunnit tröttna på Karlskoga än. Det ska bli skönt att få sitt eget, för jag klarar inte av att bo hemma längre. Jag vill inte vara i mitt gammla tonnårsrum över huvudtaget, så jag har tagit en 90 madrass och lagt på golvet uppe i vårat "mys & läs rum". Jag vill bort bort bort.... till världes bästa lägenhet som jag & jenny - min sambo ska dela på. En 90 kv stor trea. <3>

I söndags gjorde jag min sista dag på favoritjobbet Gästis. Jag är nu arbetslös och förrvirrad. Jag kommer till Umeå på måndag morgon, då min Penny hämtar mig med bilen. På tisdag ska jag på intervju till ett jobb jag sökt inom handikappsomsorgen. Sen ska jag faktiskt leda två spinning pass på USM första veckan jag bor i ume. Det ska bli mycket spännande och skojigt. Är lite nervös eftersom det är på ett helt nytt ställe för mig. Men jag är laddad och hoppas det kommer gå bra.


Jag längtar så att få pyssla med lägenheten och träffa "ALLA" dom jag känner där uppe, som kan vara högst 10 personer ? ;D:D


Ha det kanon!

/ Fiia

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING