tisdag 19 augusti 2008

Adressändring

Hej & hallå.
Idag gick jag upp 07.50 för att göra mig iordning, äta frukost och ta bussen ner till Vasaplan. Därifrån sprang jag runt för att leta efter Västra kyrkogatan, där jag skulle på anställnings intervju. Efter intervjuvn kunde jag andas ut och det känndes faktiskt bra. Jag håller tummarna för mig själv och hoppas på att telefonen snart ska ringa.

11.30 befann jag mig på USM (Umeå sport & Motion) Där jag körde ett spinningpass för att rensa tankarna och slappna av. Träning är helt underbart när man vill "komma bort en sväng".

Efter passet hoppade jag på bussen hem till Löftets gränd och tog faktiskt tid. Det tar ca 2o minuter med buss från stan. När jag kom hem hade Jenny lagat köttfärsås med rotfrukter i och pasta. MUMS! tack <3

Kvällen har vi tillbringat hemma hos Lindha & Pelle. De har köpt nytt hus och vi var barnvakt åt lille Signe när de renoverade.

Trött efter en hård dag laddar jag inför en ny dag i morrn ;) Nya äventyr!

Bilder kommer i morrn. God Natt

/ Fiia

1 kommentar:

Anli sa...

Hej darrrling!! Kul att höra att ni har installerat er :) Det kommer att gå toppenbra på USM :) Promiss!! Vi måste ju ses snart, eller rättare sagt jag måste komma och hälsa på er. Länge sen nu Kraaaaam!!!

MIN GODING

MIN GODING