söndag 17 augusti 2008

Hejdå Fest!

Lördagen vaknade jag med migrän! USCH!
Jag tog en tablett och det värsta gick över. Mamma & jag tog en snabbis ner till stan för att inhandla diverse. När vi kom hem var det dags för storstädning! För kl halv sju hade jag bjudit in dom finaste jag känner för att ha en såkallad hejdå fest!
Kvällen började med en halv kebabpizza. Jag njöööt till 100 % av min sista pizza fram till jul ;), eftersom Västerbotten inte kan göra goda pizzor och jag tänker inte lägga pengar på äckliga pizzor ;)

Efter pizzan öppnade jag min första öl ... En hälsocoach äter faktiskt både pizza och dricker öl. Ibland måste man ju få njuta av det goda :)

Jag vill tacka alla som kom och delade kvällen med mig! <3 Ni är värdefulla!!
Och jag kommer sakna er tokmycket! Men ni ska veta att alla är välkommna upp till mig, det är bara att slå en pling först ;) Ume är faktiskt helt underbart!



Lördagens klädsel
/ Fiia

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING