måndag 2 november 2009

Nattåget tillbaka till Umeå

Hallå där ute :) Som ni förstår har jag haft fullt upp och därför dålig uppdatering i bloggen ...
I dag är det dagen jag åker tillbaka till Umeå! Ska jag vara helt ärlig så vill jag inte! Jag har haft en veckas semester, jag har SLÄPPT taget om allt, njutit och bara varit.. Det känns nästan som att jag redan har flyttat hit.. Jag har smidigt planer här hemma och framtiden ser ljus ut. Jag återkommer på ett tag när jag vet lite säkrare. Det känns så kul och jag vill ge mig in i allt direkt och inte åka tillbaka bara för att köra sista rycket! Det lockar inte alls!
Men två månader, det ska väl gå fort?? HOPPPAS!!
Nu ska jag göra mig i ordning och förhoppningsvis fika med Mimmi om hon vaknar :)
Sen ska jag umgås med min Emiiiiiiiiiiiiiiiiiil

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING