måndag 23 november 2009

Måndag

Hallå där ute ... lördagen & söndagens arbete resulterade i 19 timmars arbete. Phu! Det blev en tidig kväll igår, då jag slog mig ner på skummadrassen... uschi, GE MIG GÖTEBORG NU, GE MIG HOTELL SÄNG NU! Jag sover dåligt om nätterna & får ont i kroppen MEN jag är fan överlycklig att jag ens har en madrass att vila på... jag står ut, jag står ut!

Idag har jag jobbat lite hemifrån & instruerat i lunch klasserna! Jobb väntar 18.30-21.30 ...

Linserna sitter på plats! Helt fantastiskt! Tänk att se UTAN glasögon! hurra hurra! :) Det gör mig glad, att få slippa dessa glasögon. Blä!

Jag längtar så otroligt mycket tills flytten! Saknar min Emiil!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffi och njuta av de timmarna som är kvar fram tills jobb.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING