onsdag 18 november 2009

Morgoncardio


Igår påbörjade jag en ny bok, jag valde mellan några som jag har "på lager" och det blev till sist Tina Nordlunds självbiografi `Genom Helvetet`. Jag tog mig igenom halva boken. När jag väl påbörjar en bok kan jag inte sluta. Att läsa bok är för mig egentid, man kan släppa sin egen verkligheten och fokusera på något helt annat, just nu hennes historia. Jag läser nästan endast självbiografer då jag tycker att dom är betydelsefulla. Det är verklighet i det man läser och det betyder någonting.

I morse var det tungt att gå upp, jag ville bara ligga kvar i sängen och i värmen. Istället tog jag mig upp, drack esa pro´n och tog cykeln i regnet till gymmet för att instruera i morgonspinningen. Huuvaligen vilka tunga ben jag hade idag. Phuu! Men jag tog mig igenom "banan", cyklade hem, slängde i en tvätt, käkade frulle och tog en dusch. Nu är det bara att fortsätta dagen.

Eventuellt kommer dom och hämtar MIIIIIIN säng idag. MIIIIN säng som snart INTE är MIIIN. Jag kommer SAKNA den så otroligt mycket. MIIIN sköna stora säng. Det är dags att jag säger hej till soffan och madrassen på golvet fram till December. BUHUHUHUHUHUHU!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING