måndag 9 november 2009

Måndag

Sov som en stock i natt och låg och drog mig rejält i morse. Blev en lång & go frulle för att sedan sätta på sig träningskläderna. Jag instruerade i lunch klasserna och det märks att jag inte har kört någon kondition på sistone. Huvaligen! Sitter på jobbet och blev just tillfrågad om jag kan rycka in och köra morgon spinningen 07.10 i morrn bitti, visst kan jag det ;) VÄLKOMNA!

I morgon har jag bokat tid för linsprovning, genomgång osv :) äntligen! Hoppas ja slipper dom dära glasögona. Det är inte riktigt min grej!

På fredag fyller jag år, det firar jag med att jag tog på mig fredags cyklingen 10.00 :) Sen på lördag morgon kommer min mami & papi hit! wihih! Vi ska bara ha det gött hela helgen!

Dags att göra lite nytta! Ha det fint

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING