onsdag 28 oktober 2009

Upptagen

Hallå där ute. . . Jag skrev att jag hade semester .. men vet ni vad.. det kan man inte tro.. för schemat har nog aldrig varit så smäckat förr :) Menn jag njuter varenda sekund ... för jag trivs hur bra som helst som det är nu.. jag får umgås med dom som betyder mest! och jag får träffa E hur mycket som helst... iiiih!
Nu är det snart dags att hämta E från jobbet, sen luncha med Sara, sen bowla med ajjan och småpöjkerna och seeeen träna och seeeen? ja ni hör ju... :)
hejsvejs!

2 kommentarer:

Sophia sa...

Ha,ha brukar vara så på "semestern", när man minst anar det så hittar man alltid på saker som tar upp tid :) Men så länge du njuter o tar vara på varje minut så är det ju en rätt härlig "stress". Är ju nyfiken mer på denna E som du är så mystisk med ;) Hoppas du mår bra i alla fall o har det skönt hemma. Kram från Schweiz

Jossan-Wellness by me! sa...

Trevliiiiiiiiiiiiiig helg önskar lilla jag:D

KRAMAR

MIN GODING

MIN GODING