torsdag 26 november 2009

Min lediga dag


Jag tog mig en liten sovmorgon i morse, men jag hade ändå ställt alarmet för att springa ner i tvättstugan och göra lite nytta.. Det blev lite små jobb här hemma och sen ställde jag mig framför spisen och lagade min nya favvo lasagne. Idag blev det taco lasagne! MUMS! Recept kommer :)

Jag mötte sedan upp Marlene på budo fitness.. det finns ju hur mycket som helst som man vill ha där inne. Den dagen jag blir rik då jäklar! :) Men just nu håller jag i peninga och sparar dom till fitness festivalen.
Vi tog sedan bilen vidare mot Hemgården & vattenträningen! För en gångs skull hoppade jag själv i vattnet som deltagare och plaskade runt. Härligt härligt! Vattenträning är grymt bra träning om man verkligen tar ut rörelserna och jobbar med vattnets motstånd. Det blev lite bastu efter det och sen hem till Marlene där jag fick en massage behandling. JIIISSES, så ont det gjorde i min rygg och framför allt i nacke. usch usch usch! TACK Marlene, du är super duktigt!!!

Det blev köttfärsås & spagetti framför soffan och sen traskade jag hem till min lya.

Super bra dag, så skönt att vara ledig i bland! :)
och jag fick just reda på att jag är ledig i morgon också. JIPPI!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING