torsdag 19 november 2009

Ledig idag :)

I natt sov jag på soffan. De ska jag säga er att det är en STOR skillnad mot en dubbelsäng på 160 cm bred. Men just nu gör det mig inte så mycket att få sova på soffan ett tag, för jag vet att det väntar sig något bra och det påminner mig varje gång jag ska lägga mig o sova. Nu börjar det kännas riktigt jobbigt att vara ifrån och det är inte förrens om två veckor jag får sätta mig på tåget.. blä!

Idag har jag & Anli rensat lägenheten på skit (eller ja saker som vi är trött på eller inte vill släpa på) så vi for iväg och lämnade allt på myrorna. YEAH! Mindre saker i lägenhet, även det påminner oss om flytten! Det är härligt! På tal om mindre saker så sålde Anli sitt matrumsbord & stolar idag ... så nu är det verkligen tomt här... hihih snälla gör så tiden går lite fortare :)

Jag läste nyss ut boken jag påbörjade i förrgår, så nu blir det att börja på en ny. Egentid är härligt i den här perioden (mörkt & trist) Funderar på att ta en tur till solariumet.. jag måste få lite ljuuuuuus för att överleva.

Sen skulle det vara skoj att ta sig i väg till träningen, men först ska jag laga lite lassagne :)
Vi får se hur mycket jag hinner med :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING