torsdag 12 november 2009

HAPPYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag öppnade gymmet i morse, så det blev jobb mellan 06.30-12.00 .. Jag hällde i mig före tränings drinken, Marlene kom och vi körde ett pass i gymmet. Har inte hunnit lagt in någon styrka i veckan så det fick bli en genomkörare för överkroppen. SVAG! är rätta ordet, jag hade ingen energi, inget tryck, ingenting. Tråkigt! Ska bli skönt att kunna lägga mer fokus på styrke träningen 2010. Efter gymmet blev det käk & personalmöte. Sen tog jag hojjen hem och ringde ett roligt samtal.
Jag är så glad och jag önskar ja kunde flytta NU. Framtiden ser ljus ut. Som det är planerat kommer jag att få arbeta med det jag brinner för, det jag lever för! åhh vaad jag vill flytta nu. Jag har fått riktigt bra kontakt med dom där nere och det ska bli så kul att få arbeta med dom! Snälla gör så tiden går lite fortare. Jag är så förväntansfull och nyfiken på allt! åhh!

Resten av kvällen är jag ledig :) och i morgon är det MIN dag... wihihi!
Dags för lite mer kaffi

2 kommentarer:

Anna Johansson sa...

Berätta mer!

Sophia sa...

STORT GRATTIS vännen på denna speciella dag som är din födelsedag :D Hoppas du njuter ordentligt och får en underbar helg! Kramis

MIN GODING

MIN GODING