söndag 8 november 2009

Träsket!

Efter att Anli hade slutat jobba igår tog vi bilen mot Bastuträsk. Ho skulle hem o hälsa på familjen och jag ville såklart följa med och se vart hon har växt upp. Långt ut i bushen hamnade vi och guu så gött de var. Ingen dator, ingen mobil (ingen täckning) inget väsen, ingenting. Bara tyst & lugnt! Helt perfekt! Det var så skönt att komma bort en sväng och bara vara..

Årets första snögubbe ?

Jag & Anli tog en promenad runt byn!
Snööööööööööööö :)

Vackert!

Dimmigt!

Lördags kvällen bestod av GOD mat, rödvin, körslaget, godis, nötter, kaffi, film, baileys och trevligt sällskap.
Tack för helgen!
Nu laddar vi med ny energi för en ny vecka... och glöm inte att jag fyller år på fredag ;)

1 kommentar:

Anli sa...

Bastuträsk, inte Burträsk :P

MIN GODING

MIN GODING