tisdag 10 november 2009

cardio, linsprovning & vattenträning

Åh, jag hade så satans svårt att somna i natt. Jag låg och vred på mig fram och tillbaka i säkert timmar. Det blev ju inte bättre av att alarmet ringde 05.15 ... phu! Hopp ur sängen för att hälla i sig den äckliga esa pro´n sen iväg till gymmet. Trodde jag skulle stupa på cykeln, pulsen var enorm och svetten rann. Det blev frulle & kaffi hemma sen tog jag mig en dusch och gjorde i ordning mig för att hoppa upp på cykeln i gen, denna gång till speecsavers. Jag hade bokat linsundersökning/provning kl 10.00 .. det var lite läbbigt! :) Men jag hoppas linser är något för mig! Hoppas dom kommer i veckan!

Efter lunchen somnade jag på soffan. Jiiisses vad trött jag var! Efter det tog jag mig lite egentid med en kopp kaffi & min bok ... sen blev det lite småstädning av lägenheten. För att sedan ge sig iväg till pass två, vattenträning. Som gick kanon! Jag hade energi, var happy och njöt av mera träning. Har precis duschat, ätit och läst ut min bok! Dags att börja på en ny :)

Ikväll väntar Desperate :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Du var inte ensamom att sova dåligt i natt! Vaknade kl 03:40 o somnade inte om förrän efter kl 06 igen ; P

/ Ajjan

MIN GODING

MIN GODING