tisdag 24 november 2009

Snart är det ...

I dag är det en månad kvar till julafton, jisses vad tiden går fort.. och idag är det även en vecka kvar tills jag sätter mig på tåget ner till Karlskoga. Jag lääängtar så fruktansvärt mycket och nu är det sååå nära till Göteborg och fitnessfestivalen! shoho! och vet ni ......

det är 3,5 vecka kvar tills jag flyttar!
YES! :)

I morse blev det lite jobb & morgon cardio (som vanligt på tisdagar) och sen for jag iväg på återbesök med linserna. Det funkar bra men ska få testa yttligare några fler linser.

I dag jobbar jag hemifrån, 16.30 blir det att instruera i vattenträning sen blir det soffan hela kvällen.

Hoppas alla ni mår bra där ute!

1 kommentar:

Anonym sa...

Får du hålla koll på mina gudsöner under fitnessfestivalen ; )
/ Ajjan

MIN GODING

MIN GODING