tisdag 17 november 2009

Min helg

Hallå Hallå!
Dålig uppdatering här på bloggen, jaa ja vet! Mina föräldrar kom med tåget i lördags morse och jag jobbade fram till 16.00 sen blev det hämt mat, rödvin, mörk choklad, ost & kex. Så man kan väl säga att jag firade min födelsedag i lördags. :)

På söndag morgon blev det en mysig frulle och sen gjorde vi oss i ordning för att gå på stan. På kvällen hade vi bokat bord på gandhi och njöt av god mat & ett glas vin.
Måndag morgon ställde vi klockan och tog bilen mot Ersboda och intersport. Jag köpte ett par timberland kängor, så nu slipper jag frysa och bli blöt om fötterna. Sen det där med kängor, kan kängor någonsin bli snygga? NÄÄ! Jag instruerade i lunch klasserna och efter det tog vi en tur på stan. Vi hamnade på restaurang och njöt av en god middag. Jag traskade sedan vidare mot gymmet för att jobba lite grann, mami & papi kom förbi och hämtade upp resväskan som dom lämnat där och satte sig sedan på natt tåget för att åka hem.

TACK för en trevlig & mysig helg med god mat och trevligt sällskap!
HÄRLIGT!

Idag är det tisdag och jag har redan jobbat, tränat morgoncardio, duschat & ätit frukost. Nu ska jag jobba lite hemifrån, städa och sen instruera i vattenträning.
Hejsvejs!

1 kommentar:

www.myspace.com/lgo57 sa...

Tack själv för en go helg med mat,shopping och trevlig samvaro.

Pappa o Mamma

MIN GODING

MIN GODING