tisdag 20 oktober 2009

Ont i själen

UUHH! I natt/morse när alarmet ringde var det inte kul! Jag tänkte ´jag skiter i det här, ja skiter i allt och somnar om´men har man ett jobb är det inte så lätt att skita i allt, utan man är tvungen att pallra sig upp vare sig man vill eller inte. Efter jobbet satte jag mig på spinning cykeln och cyklade med räser fart. Morgoncardion gick riktigt bra och jag är nöjd!

På tal om träning osv är det dags att ta tag i de här nu! Var bara tvungen att ta en formkoll bild och här är resultaten. Mina musklllller försvinnnerrr! Det blir så när man inte har tid för styrketräningen. Något jag absolut INTE gillar!

För er som inte ser datumen så är dom iaf fel och dom korrekta datumen är: första bilden till vänster 20 oktober(idag) och andra bilden till höger är 20 augusti.. alltså 2 månaders skillnad. och då kan man väl säga att det är ungefär 2 månader sedan jag körde styrketräning. På dom här två månaderna har jag väl högst kört 2 pass ute i gymmet. DÅLIGT! SKÄRPNING! åh fyfan vilken ångest jag har för det här! blä blä blä!

Men det ska bli fruktansvärt skönt att lägga ALL fokus på styrketräningen när jag flyttar. För då kommer inte mitt schema se ut som det gör nu (hoppas jag) .. men fy tusan vad ont det gör i själen! Styrketräning är kärlek!!

1 kommentar:

Anli sa...

Hej gumman! Förstår din stress och ångest runt styrketräningen. Men du kommer att ta igen de fort när du väl börjar att köra mer regelbundet. Du får se flytten som början på något nytt, du kommer få mer fasta rutiner och jag lovar att resultaten kommer som ett brev på posten! Ingen idé att ha ångest nu även om det är lätt, jag vet hur d känns!

Massa varma goa kramar!!!

MIN GODING

MIN GODING