fredag 9 oktober 2009

Spinnig & gym

Sov som en stock i natt och vaknade upp på ett ganska segt humör men som snabbt ändrades till ett toppen humör efter träningen! :)
Det blev 45 min STENHÅRD spinning med Marlene & gänget, jag hade sååå mycket energi och utmanade mig själv lite grann. Efter det körde jag & Marlene lite bröst & triceps. Det blev en drink och sen cyklade jag hem.
När jag kom innan för dörren stod maten på bordet och det serverades stuvade makaroner & falukorv. Det blev ett rejält lass på tallriken och nu har jag ONT i magen :D hahah! Men det är jag värd! :)

Jobb väntar 15-18 sen blir jag själv hemma hela kvällen. Anli & Micke ska ut och käka. ( jag får iofs sällskap av vovvarna, mysigt) bara E som saknas!!
Det blir jag & IDOL i kväll helt enkelt. Niiice!

Dags för dusch :)

Ha en toppen fredag där ute.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING