onsdag 14 oktober 2009

Frisk luft, bakning & matlagning



a


Jag tog mig i kragen och bakade lite grann. Tanken var att baka protein muffins, då jag insåg att vi inte hade några muffins formar hemma. Så det fick bli i en långpanna iställlet. Funkar nog det också! :) Efter bakandet kände jag mig fortfarande seg och j*vlig, så jag tog på mig vinterjackan och gav mig ute på en kort promenad. KORT blev den, efter 20 minuter var jag hemma igen. När jag traskade på gatan kommer en bil förbi och hej villt vinkas det i bilen OCH VET NI VAD det var Jossan & Jocke och lille bebisen såklart! Härligt att se dom .. även om det nu var från bilen :) Är så gla för deras skull! :) hiih

Jag klev innanför dörren och tog tag i matlagningen. Det blir rotgrönsaker i ugn med timjan, kycklingkorv stroganoff & ris. MUMS! Till efterrätt ska jag prova proteinkakan ... det gäller att ladda inför marathon passet.

Lite frisk luft gör susen!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING