måndag 19 oktober 2009

Snön tittar fram i Umeå

Jajjemen, ett tunt litet täcke låg i morse utanför oss :)

I går mina vänner fick jag en spark i röven. Efter gym passet kände jag varenda muskel värka. Jag var helt slut i kroppen efter den nya tekniken och jag vaknade i morse med TRÄNINGSVÄRK, halleluja vad gött det är! Jag tackar Sandra för hjälpen! Yeah!

Efter frullen tog jag & Anli oss iväg för att sola (det behövs ibland, när det är så här grått och tråkigt) Snälla lite sol är väl inte för mycket begärt?

12.00 instruerade jag i mina klasser, härligt med mycket folk på passet! Jag fick dock lasta av en del på pumpen då mina rygg (träningsvärk) sa ifrån ;D sen cyklade jag hem och ställde mig i duschen. Jag har ätit mat, ringt nödvändiga samtal och pratat med E :) wihiih! Varför har vi inte kommit på den smarta idén att prata genom msn förut ?! Det är ju gratis juuh!

Och jag får till och med se honom genom web-kameran :D

Jobb väntar 18.30 - 21.30 sen blire sänga! :)

2 kommentarer:

Anli sa...

Löööv is in the äääär ävryvääär aj look arååååund tam-di-taaaam löööööv is in the aiiiir!!

Anna Johansson sa...

Vi fick snö före er i år!! Hos oss kom den i fredags natt/morse.
Kram

MIN GODING

MIN GODING