onsdag 21 oktober 2009

Shopping

Efter jobb, gym och lunch hade jag inte mycket till energi. Därför tog jag mig en powernap på soffan (vet ni hur skönt det var att lägga huvudet på kudden, ta en filt och försvinna bort en stund) ahhh, när alarmet ringde efter ja sisådär 30 minuter öppnade jag ögonen och kände mig så nyvaken som man kan göra. Blev tvungen att snooza några minuter för att kunna ta mig ur soffan. Meeen guu vad några minuter kan göra så mycket. Jag kände mig som en helt ny männsika! Härligt!!

Mötet som jag hade förväntat mig skulle ta upp till 1,5 timma blev istället 30 korta minuter... så vad skulle jag göra fram till jobb ? Det var ingen ide att fara hem så jag bestämde mig snabbt för att ta ett varv på stan.. gick förbi speecsavers och kollade upp information om linser, gick i massa affärer och blev samtidigt fattigare men lyckligare :)

- en svart väst
- en sjal
- ett par vantar
- en långärmad tröja

I morrn blir det en tur till på stan .. tur att lönen kommer på fredag! :)
Dags för lite jobb!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING