tisdag 13 oktober 2009

Det är tisdag hell yeah!

Hallå där ute! Vad är det för dag idag? TISDAG ... min favvo dag! 05.20 upp och hoppa!
Jobb & morgoncardio på schemat, hejja mig!

Har efter det ätit frukost, duschat, tagit på mig mys kläder, rensat garderoben, gått igenom massa viktiga papper, lyssnat igenom skivor som det inte stod nått på, fixat och donat. Snart blir det lite lunch (magen skriker) sen kommer Marlene förbi en sväng då vi ska gå igenom Marathon passet en snabbis. För ni har väl inte missat att USM har en specialvecka med massa roliga pass osv den här veckan!

På Onsdag 18.45 kör jag & Marlene Marathon90 passet för andra gånger .. shoo! Välkomna!

1 kommentar:

Stina Telhammer sa...

Hejsan bruden!! Träningen gick över förväntan men sen hade jag ingen energi för fem öre under kvällen så jag kan lova att Anders höll sig ur vägen för en något irriterad Stina;) Klart jag har recept på muffinsen, fixar det!

MIN GODING

MIN GODING