måndag 5 oktober 2009

SMÄRTA


AJ AJ AJ ... jag var helt förstörd i går kväll. Det blev en tidig kväll och jag somnade direkt ja la huvudet på kudden. Jag vaknade flera gånger i natt då jag ville byta sida, alltså den enkla vridningen man vänder kroppen åt andra hållet. Men denna enkla vridning var för mig i natt en OMÖJLIGHET! Min kropp ville inte, den ville helt enkelt inte samarbeta med mig. JAG HAR ONT! framför allt i RUMPAN och fram & bak sida ben, men MEST i RUMPAN! AJ AJ AJ, jag tar mig knappt framåt och när jag väl kommer framåt så är det inte någon snygg gång stil jag har. Men det är de man får leva med i några dagar fram över. Lite njuter ja, LITE, för det är gött med träningsvärk! Fast fördelen är ju om man kan ta sig framåt så att säga ;)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING