lördag 17 oktober 2009

Pizza

Idag har jag jobbat & timmarna bara flög förbi.. jag stannade till på tågstationen och hämtade ut alla mina tågbiljetter. Dom kan ju vara bra att ha så att säga :)

När jag kom hem efter jobbet var jag på strålande humör och bestämde mig för att laga hemma gjord pizza, och HUR jag lyckades. MUMS! Tyvärr hann jag inte få någon bild på den då den bad om att få bli uppäten så fort som möjligt. Jag njöt av varenda tugga ååååååååh jag vill ha mer! :)

Ikväll blir det lugnt då jag ska upp o jobba i morgon. . hoppas ni alla där ute får en toppen kväll!
PUSS

2 kommentarer:

sandrawest sa...

Mmm, låter gott med pizza. Och många gånger så blir det faktiskt godare med hemmagjord. Trevlig helg

Fiia sa...

Pizzan blev underbart god! Som ja skrev så njöt jag av varenda tugga. Hemmagjord is the shit! :)

Detsamma! :)

MIN GODING

MIN GODING