torsdag 22 oktober 2009

Träning, shopping och egentid!

En cappucino på Costas! :)

Marlene njöt av kaffin :)

Costas!

En liten del av min frulle i morrse :) Blev ägen gröt & ägg! :)

Torsdag, yeahj! Min lediga dag från och med den här veckan! Det gillar vi... jag ställde klockan i alla fall på 08.00 då jag hade planerat in att styrketräna & köra lunch spinningen.

Det blev ett bröst & triceps pass

Bröst, Hantelpress
Bröstpress i maskin
Kryss -drag
Tricpes pulldown
Triceps maskin
Kick back + triceps armhävningar

När jag satte mig på spinning cykeln kände jag huvudvärken dunka på mer och mer i min skalle! uuhh, jag hatar huvudvärk! Jag cyklade snabbt hem efter träningen och kände mig nöjd och belåten.
Det blev en dusch och lunch för att sedan göra sig i ordning för att springa på stan. Jag mötte upp Marlene och detta blev dagens resultat i shopping

-Mascara
-Hårnålar
-Sadelmuff
-Everest ryggsäck
-Tandkräm & kesella :)

Jag hyrde med mig en film hem och köpte en cola light. Har precis slängt in kassler i ugnen och kokat ris. Ikväll blir det EGENTID .... I like!!!

2 kommentarer:

Mi sa...

hittade du nån bra sadelmuff eller fick du vika dig på gel "sadeln"

Fiia sa...

jag hittade en med fårskinn :)

MIN GODING

MIN GODING