lördag 17 oktober 2009

Tankar

Det är min jobb helg på gymme, härligt och det är massor med folk. Det gillar vi!

10 veckor kvar till flytt, tills jag flyttar tillbaka -hem- (?) vad är mitt hem? Jag kommer SAKNA Umeå även om det ska bli ´skönt´att flytta tillbaka. Det är dags att rensa lägenheten på saker och ting som ska slängas eller packas ner. Lägga ut sängen på blocket (någon som behöver en dubbelsäng?) jag måste även fixa adressändring, fixa släp, fixa bil JAAAA jag skulle nog kunna göra listan LÅNG.

Det är lite panik, mycket funderingar-tankar, frågetecken! Kaos helt enkelt.
Men ingenting är omöjligt och allt löser sig, frågan är bara hur & när?!

Ska bli skönt att åka ner vecka 44 och landa lite...

Nu ska jag ta mig en kopp kaffi och fundera lite ..

För övrigt trivs jag i min nya frilla & färg :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING