onsdag 13 maj 2009

Vilodag

Tjohej! I morse tog jag mig en riktig sov morgon och det var precis vad jag behövde. Så himla skönt att få sova ut ordentligt, efter frukost gick jag o la mig i sängen igen och önskade att jag kunde ligga kvar där hela dagen. Men icke, det var bara att göra sig i ordning och traska iväg till frisören. Hmm, vad ska man säga? Jag blev inte så blond som jag hade hoppats på men tur är väl det. Hellre hår än inget alls. Så jag får ta det sakta men säkert, överdelen är ljus iaf :)

I morgon är det full fart hela dagen. Ska instruera lunch spinningen 11.30 ... Jobbar 14.45-19.45 och 20.00 blir det middag på Invito med Jenny (flytta isär hejdå middag) Någonstans i luckorna borde jag springa på stan, handla mat, packa, städa, fixa & dona. Men vad sa ja i gårdagens inlägg eller var det i förrgår, sova finns det tid för på semestern.

Sitter på jobbet och ska snart stänga gymmet sen blir det att traska hem till lägenheten. Jag blir bara piggare och piggare på kvällarna, är det årstiden och ljuset kanske? Jag har massa energi och är pigg pigg pigg.

Jag längtar såååå mycket till nya lägenheten! 2 tränings nördar i ett o samma hem. Kan det bli mer galet? Vi kommer nog få köpa hem x antal kylskåp och frysskåp. Det kommer vara mat överallt här och där och ett konstant ätandet. Matvrak 1 & 2 .... Anli kommer vi få några pengar över? ;) hahaha

Dags att göra någon nytta :)

2 kommentarer:

Anli sa...

Haha jaaa du!!!! Den som lever får se ;) PACKA NU FISSS!!!!

Anonym sa...

Får vi se bilder på den blonda Fia snart?

MIN GODING

MIN GODING