onsdag 6 maj 2009

Trötter


Ingen träning för mig mån, tis och inte idag heller. Kroppen är fortfarande inte helt kry så jag låter den återhämta sig. (snälla låt det gå fort)!

I natt hamnade jag inte i säng förrens efter kl 04.00 .. hur ska detta gå?? Jag är inte alls van att hålla mig vaken så länge. Jag har gett kroppen en chock! Jobb väntar dessutom 16-21.30 Kaffe kafffe kafffe!

Tiden tickar och det närmar sig, jag vill bara flytta in och få allt på plats och njuta..
Eftersom jag alltid är ett steg före så är jag redan framme till hösten och funderar på.. vad som kommer att hända då? Det är tomt och jag har ingen aning -panik-
Men det löser sig..

Efter en powernap, en dusch, lite mer mat och kaffe så hoppas jag på att piggna till :) hihi

2 kommentarer:

Anna sa...

Inte i säng förens 4! Gett kroppen en chock! Undrar vad det var du gav kroppen igentligen? Hmmmm *ler*

Anli sa...

Jaaaaaag VET hur det går till haha... Lite avis :P

MIN GODING

MIN GODING