tisdag 19 maj 2009

dubbelpass

Morgon träningen idag blev spinning & core. Efter en super god frukost traskade jag, mami & papi ner på stan. Vi hann inte långt på stan, min mage sa sitt och vi hamnade på Rost där jag tog en Färskost sallad såklart! Vi satte oss på uteserveringen och njöt av god mat & kaffe!

Vi fortsatte vidare och dagens inköp på stan blev
En ljuslyka att ha i fönstret
3 apor i trä :) (Jag hör ingenting, jag ser ingenting & jag säger ingenting?!, är det så de lyder?)
Ett tidningsställ
En stor ljuslykta som ska stå på golvet
En SNYGG jeans klänning

Vi tog bilen till myrorna, rusta och jysk ... dagens köp där
1 madrass till dubbelsäng
1 skyddsöverdrag till madrassen
1 stor handduk
1 liten handduk
2 utestolar till balkongen
1 vitt fat
1 smyckesskrin
Kryddburkar

Hmm fick jag med allt?

Det blev jobb 16-18.30 sen rykte jag in och körde ett spinning 45. Dubbelpass idag då.. :) Riktigt kul pass och svettigt.

I morgon går flytt laset med de stora möblerna till lägenheten! Jag är såååå taggad! Ska bli riktigt skönt att komma iordning.

Har bokat spinningen 07.10 i morgon bitti. Nu är det bara att ligga i, jag har ju semester från USM i 6,5 vecka. Ja kommer sakna all träning och alla människor där.

Men nu blir det att hoppa i säng, jag har en dag att ladda rejält för!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING