söndag 17 maj 2009

Spinning

Jag vill ha tillbaka min gamla hårfärg juu!

Idag blev jag väckt 10.00 .. Hur länge kunde jag sovit? Jag behöver sova ikapp ett antal timmar!

Det blev en go frukost som avslutades med en kopp kaffe såklart. Direkt efter sprang ja upp på vinden och hämtade lådor och började packa ner lite smått och gott. Det närmar sig och ja gillart! Lägenheten ser dock ut som ett bomb nerslag, det är saker överallt här och där.

15.00 instruerade jag ett grymt spinning pass som gick klockrent. Det var skönt att ta en paus i packandet och köra gärnet en sväng. När jag kom hem stod middagen på bordet, köttfärssås & pasta! muums!

Sen dess har jag tvättat, duschat, packat och kollat tv.

I morgon ser planen ut som så

Tc + Bp
Fara på expo
Fara på Media Markt
Vattenträning

Ha en toppen kväll!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING