lördag 16 maj 2009

Fredag & lördag

Fiia 08

Fredagen startades med Yogafit 60 på USM. Bättre kan det inte bli, redo för dagen efter en go frukost hoppade jag in i duschen och fortsatte ner på stan. Kl 12.00 satt jag i stolen på Make Up Store och fick en smink behandling. Väldigt lyxigt och lärorikt, plockade åt mig smink för över 800:- (presentkort på 500:. och tur var väl det) Bra grejer kostar, så är det helt enkelt!

Sista dagen på jobbet 14.45-17.45 och nu är det över.... på riktigt ... det känns så overkligt att jag inte ens kan förstå det.

18.00 gick bussen från USM till Vännäs, personalfest oh yes! Tre rätters på Hotellet med trevligt sällskap är aldrig fel. Man tackar man tackar. Jag & Marlene styrde till Olles direkt efter. Sååå grymt längesen jag visade mig ute på krogen men skoj var det! Efter det blev det nattbussen och bums i säng.

Lördagen startades med en kort morgonträning i gymmet. Lätta vikter och blandade övningar. Till frukost blev det kyckling, potatissallad och baguett ute i solen! Det gillar vi! Att ta några glas vin och att vara uppe ett antal timmar längre än vad jag brukar tar på krafterna. Jag funkar inte dagen efter (nej jag var inte bakis) jag mådde helt perfekt förutom den saknade energin. Jag skulle kunna sova hela dagen.

Jag mötte upp Mami, papi & plutten efter bussturen oooo så skoj det var att träffa dom! Vi har hämtat mat från Ghandi druckit rödvin och ätit choklad. Dom kommer befinna sig i Umeå ända tills på fredag. Jag ska allt visa dom vad Umeå går för! :)

Dags att se slutröstningen ... vem vinner tro?
Hörs i morgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

make up stores smink är inte särskilt bra grejer. de innehåller sånt som inte är naturligt och det är inte bra.

MIN GODING

MIN GODING