torsdag 7 maj 2009

Kaffii på stan

I morse sov jag ut och det var såå skööönt, steg upp som en zombie och Jenny tittade konstigt på mig och tyckte jag hade sovit länge för att vara jag :P

Det blev en lång frulle och efter det mötte jag upp Anli och vi traskade ner mot stan. Vi köpte kaffe och satte oss i solen och lättade våra hjärtan. Vi försökte lösa gåtor och frågetecken om allt o allo. En hel del snack om lägenheten kom även upp och vi är laddade till 110 % !

Idag har jag jobbat och timmarna bara flög förbi, det gillar vi! När jag kom hem bakade jag protein scones och åt mörk choklad! Mumms.

Nästa vecka går jag tillbaka till blond igen, jag hoppas i alla fall att frisören kan göra mig så blond som möjligt. Jag saknar min hårfärg!! Jag är nog inte brunett iaf, blond det är jag ;)

IKEA på söndag :) :) Shopping shopping. Letar efter en sänggavel till min dubbelsäng. Ingen som har någon i bakfickan?

1 kommentar:

Anna sa...

jag har en fotände till övers. vi använder själva huvudgaveln men du kan få gaveln som ska vara nederst till sängen. snyggt!!!

MIN GODING

MIN GODING