lördag 2 maj 2009

LÄGENHET OH YEAH!

Det har blivit dåligt med inlägg och det pga att jag har gått och blivit sjuk IGEN. Det finns varken ork, energi eller humör för att skriva. Jag är mest bara förbannad förbannad och förbannad. Det finns bara EN orsak till det hela och det är snart över. 

Igår fick jag ettt mail från ett härligt par som hade en lägenhet borta vid gammlia. Anli och jag var där kikade runt och bekantade oss med lyan och vi TAR DEN! En gammaldags mysig lägenhet med trea super stora rum och balkong. 75 kv! 
På kvällen traskade vi ner till Olles och firade med en hamburgare och när vi kom hem med ett glas vin :) 

Anli lekte frisör och jag är på väg mot Bitch BLOND igen.... Sakta men säkert, är väl nu halvt brunett och halvt blond :)  

JUST DET!!! Nedräkningen har börjat... 24 dagar kvar till KARLSKOGA!!! Det gillar jag. .  :) 

Ne nu ska jag ligga på soffan, hosta, snora osv.. Det känns som att ja känner igen det här.. Ni förstår inte hur arg jag är!  Men snart är det över!  

PS. Anna, Jeansen är köpa på Gina Tricot 499:- :) 

1 kommentar:

Anna sa...

Tack!! Synd vi inte har GinaTr... här :( Fast jag vägrar ändå köpa några jeans innan ja gått ner några kilo. Grrrr vilken tid det ska ta. Antar att jag aldrig kommer få köpa nya jenas om jag ska hålla vad jag sagt.
Hoppas du känner dig piggare.
Kram på dig vännen

MIN GODING

MIN GODING